تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش جرایم در ماه محرم از آثار سوگواری بر اهل بیت

۰۸:۲۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۱۲۵۸

۰۸:۲۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۱۲۵۸

دانلود PDF

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانلود PDF

سید حمید ناصری، کارشناس فرهنگی درباره تاثیر ایام محرم در حجاب و عفاف گفت: ماه محرم، آثار و برکاتی به همراه دارد، از این رو در سابقه ۱۰ الی ۱۲ ساله خود به وضوح دیده ام که در محرم و فاطمیه مقدار جرم و جنایت کم می‌شود. حتی رهبری و بزرگان گفته‌اند که این ایام بر تمام عناصر تاثیر لحظه‌ای یا دائمی می‌گذارند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: آثار و برکات این ماه به دلیل همراه بودن دل ما با داغ امام حسین (ع) است. اگر کمی دقت شود افراد در این ایام از انجام جرم‌های سنگین دوری و حجاب و عفاف را بیشتر رعایت می‌کنند. همچنین ایام سوگواری و تشکیل مجالس روضه‌خوانی در تغییر و تحول پوشش و حجاب  تاثیر بسزایی داشته است.

این کارشناس فرهنگی درباره برخورد با افرادی که در ایام عزاداری پوشش نامناسب دارند، گفت: درحال حاضر ۲ الی ۳ سال است که در این زمینه تصمیماتی مبنی بر فرهنگ‌سازی و اقداماتی اجرایی درنظر گرفته شده است. همچنین تغییر و تحول چه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... با مسائلی همراه است که با گذر زمان و جا افتادن یک فرهنگ و اقدامات آن حل خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش جرایم در ماه محرم از آثار سوگواری بر اهل بیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..