تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان برای انتخاب رشته باید سراغ منابع اطلاعاتی معتبر بروند

۰۳:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۰۰۸۱

۰۳:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۰۰۸۱

دانلود PDF

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانلود PDF

زینب خواجه‌وند جعفری درباره انتخاب رشته گفت: ‌در تب و تاب انتخاب رشته کنکور سراسری، چالشی که برای دانش آموزان و والدین وجود دارد؛ منابع مختلف اطلاعاتی است که بعضی ناقص و ناکافی هستند.

او افزود: حتی بعضا شاهد انتشار اطلاعاتی نادرست در این مسیر هستیم. پس لازم است که دانش آموزان و والدین به صورت آگاهانه به سراغ منابع اطلاعاتی معتبر بروند؛ چرا که انتخاب رشته فرآیندی اصولی است و نیاز به دانش و تخصص حرفه ای دارد.

این مشاور شغلی اضافه کرد: باید توجه داشت که لزوما فردی که در رشته و دانشگاه مطرحی پذیرفته شده است، صلاحیت انتخاب رشته را ندارد؛ چرا که انتخاب یک رشته دانشگاهی انتخاب مسیر تحصیلی و شغلی فرد است و به نوعی می توان گفت این انتخاب جهت دهنده به مسیر زندگی فرد خواهد بود. از آن جایی که موضوع انتخاب مطرح است و هر انتخاب مسئولیت خاص خودش را به همراه دارد، لازم است که دانش آموزان با اطلاع از مسیر شغلی رشته ها انتخاب کنند و مسئولیت آن را هم آگاهانه بپذیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان برای انتخاب رشته باید سراغ منابع اطلاعاتی معتبر بروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..