تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردگان سیاسی در منجلاب گمراهی غرق هستند

حجت الاسلام محی الدینی: مردگان سیاسی و فتنه گرانی که به مقام ولایت و شهدا اهانت می‌کنند در منجـلاب گمراهی غرق هستند و در پیشگاه ملت قهرمان و فهیم ایــران اسلامی هیـچ جایگاهی ندارند و ذلیـل تـر می‌شوند.

مردگان سیاسی در منجلاب گمراهی غرق هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه مهریز اظهارداشت: سیاه نمایی از شهدای مدافع حرام و تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی توسط سران فتنه هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرمان ایران در ادامه راه ندارد.
وی با انتقاد از افرادی که به دلیل نجابت نظام و انقلاب به خود اجازه هتک حرمت به جایگاه ولایت فقیه و شهیدان می‌دهند اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی‌ها، حججی‌ها و همدانی‌ها در قلب مردم قرار دارند و برای تحقق اهداف عالیه به فوز عظیم همه شهادت رسیدند و نزد حضرت حق دارای جایگاهی رفیع هستند.
امام جمعه مهریز با بیان این که ناامیدی و بی اعتمادی فتنه دشمنان انقلاب است، گفت: مردگان سیاسی و فتنه گرانی که به مقام ولایت و شهدا اهانت می‌کنند در منجلاب گمراهی غرق هستند و در پیشگاه ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند و روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند.
وی گفت: ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه توسط فتنه گران و عوامل استکبار، خیانتی بزرگ و فراموش ناشدنی است و ملت و مسئولان ایران با عزمی راسخ برای تحقق اهداف ولایت فقیه و شهیدان در میدان حضوری فعال دارند.
محی الدینی به جنایات اخیر رژیم کودک کش اسرائیل غاصب در کشتار مردم ستمدیده غزه و فلسطین اشاره کرد و ضمن محکوم کردن آن، تنها راه عزت و عظمت امت اسلام و مسلمین را مقاومت و استقامت ذکر کرد.
امام جمعه مهریز به سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی اشاره کرد و از مقاومت جانانه آن‌ها در زندان‌های بعثی تجلیل کرد و تکریم جامعه ایثارگران و بزرگداشت ایام الله را یک فرصت و رسالت ذکر کرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز از برگزاری مراسم‌های مختلف عزاداری در دهه اول ماه محرم در شهرستان قدردانی کرد و گفت: باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا و کربلا، بررسی و همیشه نقشه راه مردم و مسئولان در تحقق اهداف نهضت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی قرار گیرد.
وی به اهمیت برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همکاری مردم با مسئولان و موکب این شهرستان برای ارائه خدمات مختلف مناسب به مردم و عزاداران مهم و باید همه همکاری لازم داشته باشند.
محی الدینی؛ کمک به تقویت صنایع کوچک بومی محلی را یکی از راه‌های مهم تولید و اشتغال در جامعه با توجه به جنگ روانی و اقتصادی دشمنان ذکر کرد و همکاری مسئولان و بانک‌ها را در ارائه تسهیلات و تقویت آن خواستار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردگان سیاسی در منجلاب گمراهی غرق هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..