تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ تورم تولیدکننده در آمریکا افزایش یافت

به گزارش بولتن نیوز،  بر اساس آمار وزارت کار، تورم تولیدکنندگان ایالات‌متحده در ماه جولای ۹.۸ درصد افزایش یافت.

این رقم، آخرین رقم کاهشی از رشد ۱۱.۳ درصدی در ژوئن است؛ زمانی که قیمت‌های تولیدکننده بیشترین افزایش سالانه را از زمان جهش ۱۱.۶ درصدی در ماه مارس امسال ثبت کردند.

شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) که تغییرات قیمت کالاها و خدمات را از دیدگاه تولیدکننده اندازه‌گیری می‌کند، کمتر از تخمین ۱۰.۴ درصدی بازار است.

به صورت ماهانه، شاخص قیمت تولیدکننده در ماه جولای ۰.۵درصد کاهش یافت همچنین بهتر از انتظار بازار برای افزایش ۰.۲درصد بود. این رقم در ماه ژوئن یک درصد افزایش ثبت کرده است.

در بیانیه وزارت کار آمده است: «شاخص تقاضای نهایی کالاها در جولای ۱.۸ درصد کاهش یافت که بزرگترین کاهش از زمان کاهش ۲.۷ درصدی در آوریل ۲۰۲۰ است. کاهش جولای را می‌توان در کاهش ۹ درصدی قیمت انرژی تقاضای نهایی دنبال کرد».

قیمت‌های اصلی تولیدکننده بدون مواد غذایی، انرژی و تجارت، در ماه جولای ۰.۲ درصد به صورت ماهانه افزایش یافت که نسبت به رشد ۰.۳ درصدی ماه قبل کاهش یافت.

شاخص قیمت تولید کننده اصلی در ماه جولای ۵.۸ درصد به صورت سالانه افزایش یافت که از رشد سالانه ۶.۴ درصدی که در ژوئن ثبت شده بود نیز کاهش یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ تورم تولیدکننده در آمریکا افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..