تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لعن و نفرینی که این روزها از سوی فیک‌ها حواله امیرهوشنگ ابتهاج می‌شود را، باید از سربند همین بازی دانست

مخالفان نظام، یا باید باد به آستین مجاهدین بیندازند یا باید به رضا پهلوی دخیل ببندند

تکرار مکررات است، که جمهوری اسلامی اپوزیسیونِ در خور اعتنا ندارد. مخالفان نظام، یا باید باد به آستین مجاهدین بیندازند (که جایگزینی مریم قجرعضدانلو به جای مسعود رجوی و لیفتینگ صورت و بوتاکس و استفاده از لنز رنگی هم، گذشته خشونت‌آمیزشان را رفع و رجوع نمی‌کند)، یا باید به رضا پهلوی دخیل ببندند (که سراسر کاریکاتوریک و فانتزی است...

گروه  سیاسی: تکرار مکررات است، که جمهوری اسلامی اپوزیسیونِ در خور اعتنا ندارد. مخالفان نظام، یا باید باد به آستین مجاهدین بیندازند (که جایگزینی مریم قجرعضدانلو به جای مسعود رجوی و لیفتینگ صورت و بوتاکس و استفاده از لنز رنگی هم، گذشته خشونت‌آمیزشان را رفع و رجوع نمی‌کند)، یا باید به رضا پهلوی دخیل ببندند (که سراسر کاریکاتوریک و فانتزی است، نمی‌تواند درست به فارسی حرف بزند، در شصت و دو سالگی از مادرش پول توی جیب می‌گیرد و در منتظرالسلطنه بودن، با مظفرالدین شاه قاجار کورس گذاشته است!) ابتذال ماجرا در حدی است که اگر او کنار برود، امیرعباس فخرآور شاه می‌شود و مگر نشده؟ به طور مشخص از یک دهه و اندی قبل، آمریکا، انگلیس و اسرائیل با بسیج کردن رسانه‌های جفت و طاق خود، جنازه دوم را برداشته‌اند و ظهور ترامپ، به این جنون دامن زده است.

به گزارش بولتن نیوز، از عادات و آداب این تیاتر، آن است که هر کس در گذشته، سنگریزه‌ای به سوی زورمداری وابسته پهلویستی پرتاب کرده باشد، باید سیاه شود! لعن و نفرینی که این روزها از سوی فیک‌ها و شبه فیک‌های رسانه‌ای، حواله امیرهوشنگ ابتهاج می‌شود را، باید از سربند همین بازی دانست. ابتهاج بد است، چون سوسیالیست بوده، به اعلیحضرت فقید دل نداده، در وصف امام‌حسین و امام خمینی شعر گفته، در سال‌های پایانی حیات، عصبانیت هیستیریک ضدانقلاب خارجی را به هیچ گرفته و به ایران آمده و در انتخابات شرکت کرده و نهایتاً جمهوری اسلامی، اجازه داده تا پیکرش در تهران و رشت تشییع شود! دوگانه‌سازی سوسیال و لیبرال نیز، این فقره را رفع و رجوع نمی‌کند، مگر جلال‌آل‌احمد، سیمین دانشور، مهدی بازرگان، ابراهیم یزدی، ابوالحسن بنی‌صدر، اردشیر زاهدی، رضا براهنی و...الخ، جملگی سوسیالیست بوده‌اند که همین تعزیه پشت‌سرشان برپا شد؟ بسا از ایشان نظراً و عملاً، سالها بود که از چپ بریده و لیبرال شده بودند، یا دست کم با لیبرالیسم موجود مشکلی نداشتند، یا اصلاً خودشان تندیس بورژوازی بودند! از آن طرف، مگر جماعتی که به کار توجیه کودتای سوم اسفند و حبس و کشتار قزاق و زمین‌خواری و فرار قهرمانانه او از کشور در شهریور بیست، شب و روز نمی‌شناسند، لیبرال‌اند؟ قصه از دوگانه سلطنت‌طلب و غیر‌سلطنت‌طلب آب می‌خورد و تلاش می‌شود تا با سوء‌استفاده از برخی نارضایتی‌ها در ایران –که از قضا بخشی مهم از آنها، در همان خارج و توسط دولت‌های یادشده کارسازی شده- این ذهنیت پراکنی‌ها ضریب یابد.
سخن نهایی این نبشته، با جماعتی از روشنفکران و اهل ادب است، که زینت المجالس برخی از تلویزیون‌های این تفکرند. شما اگر در ستیز با جمهوری اسلامی یقه خود را هم بدرید، تا زمانی خاک پاپوش شازده را سرمه چشمان خویش نسازید، عاقبتی چون نامبردگان فوق خواهید داشت. توش و توانتان را می‌ستانند و با فحش و فضیحت بدرقه‌تان می‌کنند، خلاص.
پ ن: این متن در صفحه نخست روزنامه جوان، در مورخه شنبه ۲۲ مردادماه، درج شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لعن و نفرینی که این روزها از سوی فیک‌ها حواله امیرهوشنگ ابتهاج می‌شود را، باید از سربند همین بازی دانست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..