تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ نعیم قاسم: حزب الله نیروی حامی کشور است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله نیروی پشتیبان کشور در مسیر استیفای حقوق لبنان جهت ترسیم مرز، حفاری و استخراج سرمایه‌های نفتی و گازی است.

شیخ نعیم قاسم: حزب الله نیروی حامی کشور استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، این حزب را نیروی پشتیبان کشور در مسیر استیفای حقوق لبنان جهت ترسیم مرز، حفاری و استخراج بدون معطلی سرمایه‌های نفتی و گازی دانست.

وی تصریح کرد، خواسته ما این است که کشور در فرصتی مشخص به حقوقش دست یابد، ما در این مسیر توجهی به شرایط داخلی اسرائیل و انتخاباتی که در پیش دارند، نداریم.

پیشتر؛ به گزارش پایگاه خبری النشره، منابعی آگاه در گفتگو با النشره اظهار داشتند: دیدار سه روزه آموس هاکشتاین میانجی آمریکایی در مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرز میان لبنان و اسرائیل، از تل آویو‏، به دلیل اتفاقات اخیر غزه فضای نامناسبی را شاهد بود.

منابع اعلام خبر افزودند: به نظر می‌رسد در دیدار هاکشتاین از بیروت شاهد اخباری منفی باشیم، چون در نشستی که هاکشتاین با هیئت مذاکرات کننده اسرائیلی داشت‏، هیئت اسرائیلی با طرح لبنان برای ترسیم مرز مخالفت کرده است.

میشل عون رئیس جمهور لبنان در دیدار اخیرش با هاکشتاین گفته بود، لبنان در کنار حقوقش در منطقه نفتی قانا و تضمین‌های بین المللی برای حفاری و تولید، حق خود را از میدان‌های نفتی طول بلوک ۲۳‏، به طور تمام و کمال می‌خواهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ نعیم قاسم: حزب الله نیروی حامی کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..