تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد از اجرای نمایش آئینی عاشورا

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد در راستای اجرای نمایش آئینی عاشورا که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت، از هنرمندان بسیجی این شهرستان قدردانی و تجلیل کرد.

رضا مافی، مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد با بیان سخنان حضرت آیت اللّه خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایشان در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر اندیشه در رشته های سینما، تئاتر، نویسندگی، موسیقی، نقاشی، شعر، خوشنویسی، ترجمه و دیگر رشته های هنری و فرهنگی، اظهار داشتند: حقیقت هنر را گوهری بسیار گرانبها و موهبتی الهی خواندند و تصریح کردند: در مواجهه با هنر و هنرمند و قضاوت در این عرصه ها، باید ظرافتهای فراوان و مرزهای بسیار حساس و دقیقی را رعایت کرد.

وی افزود: اهمیت هنر ، بویژه هنر آیینی و انقلابی را نمی توان انکار کرد و هنرمندان بسیجی شهرستان ملارد نیز از این قائده مستثنی نیستند و به سهم خودم لازم دانستم از تک تک شما هنرمندان گروه نمایش عاشورا و در راس آن  اقای حمزه علی مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان  به عنوان کارگردان این تئاتر و همچنین از اقای پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برای هماهنگی های پلاتو تمرین این نمایش و خواهر انقلابی و هنر دوست   خانم چراغی معاونت   فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری ملارد که حمایت ویژه ای از هنرمندان بسیجی دارد قدردانی کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد از اجرای نمایش آئینی عاشورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..