تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه ساخت بازی Suicide Squad پیش از معرفی، به هدف ساخت بازی جدید بتمن لغو شد

پروژه ساخت بازی Suicide Squad پیش از معرفی، به هدف ساخت بازی جدید بتمن لغو شد

بازی Suicide Squad، پیش از آن که به صورت رسمی معرفی شود، توسط استودیو WB Games Monteral، سازنده ‌بازی Batman: Arkham Origins، در دست ساخت بود. حالا بر اساس گزارش سایت کوتاکو ادامه کار این پروژه لغو شده و در عوض این تیم در حال کار بر روی یک بازی جدید از سری بتمن است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

طبق اطلاعات منابع سایت کوتاکو، پروژه ساخت بازی Suicide Squad لغو شده و سازندگان آن در حال کار کردن بر روی بازی Damain Wayne Batman هستند. این بازی حداقل دو سال در دست ساخت بوده و استودیو سازنده آن  بعد از مدت زیادی درگیری با مشکلات، این پروژه را ناتمام گذاشته‌اند. این بازی نیز همانند فیلم آن قرار بود جمعی از ضد قهرمان‌ها را گرد هم آورد و ممکن بود المان کو-اپ نیز در بازی وجود داشته باشد.

 

پیش از این با اکران فیلم Suicide Squad، بازی موبایلی Suicide Squad: Special Ops عرضه شد، همچنین استودیو برادران وارنر یک به‌روزرسانی با این تم برای بازی موبایلی Injustice: Gods Among Us منتشر کرد. بنا به گزارش کوتاکو استودیو WB Games Monterial قرار بوده در آذر ماه از بازی Damain Wayne Batman رونمایی کند اما این اتفاق نیافتاده و به نظر نمی‌رسد پیش از تعطیلات کریسمس نیز از این بازی خبری بشود.

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه ساخت بازی Suicide Squad پیش از معرفی، به هدف ساخت بازی جدید بتمن لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..