تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواص و مضرات ذرت + اینفوگرافی

به گزارش رکنا، ذرت همزمان که مفید است می تواند مضراتی نیز داشته باشد.اکثر ما این باور غلط را داریم که ذرت یک نوع سبزیجات است اما درواقع ذرت یک نوع دانه خوراکی است و امروزه در تمام جهان یافت می شود ؛ این دانه بستگی به اینکه در کجای جهان روییده باشد، رنگ های مختلفی دارد؛ از رنگ سفید تا زرد روشن و نارنجی. یکی از محبوب ترین انواع آن ، ذرت شیرین است ، این دانه ها در غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به روش های متنوعی پخته می شود. آنها سرشار از مواد مغذی می باشند که برای بدن مفید هستند.

ذرت گیاهی یک ساله و دارای ارزش غذایی فراوان است که اینفوگرافی زیر به فواید و مضرات ذرت پرداخته است.

فواید ذرت

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواص و مضرات ذرت + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..