تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به سلمان رشدی، در نیویورک

شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد./ تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است. 

به گزارش برخی رسانه ها، سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی در نیویورک مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش فارس، خبرنگار آسوشیتدپرس گزارش داده سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی که به دلیل اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) از سوی امام خمینی مستوجب مرگ شناخته شده بود، امروز صبح هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک داشت مورد حمله قرار گرفت.

تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است. 

بنا به گزارش ها مردی با چاقو به سلمان رشدی حمله کرده است.

رسانه دولتی انگلیس بی‌بی‌سی گزارش داده سلمان رشدی در حال سخنرانی در یک مرکز آموزش غیرانتفاعی به نام مرکز «چوتوکوآ» در نیویورک بوده است.

شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشرشده نشان می‌دهد که حاضران در صحنه به سرعت به سمت محل حادثه حرکت می‌کنند.

این خبر تکمیل می شود

logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به سلمان رشدی، در نیویورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..