تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه چین به نانسی پلوسی: به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سر بزن

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا انقدر به دموکراسی و حقوق بشر اهمیت می‌دهد، بهتر است به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی برود تا برای کشتار صدهاهزار غیرنظامی به دست ارتش آمریکا ابراز ندامت کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین با انتقاد از سفر نانسی پلوسی به تایوان گفت، بهتر است رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سفر کرده و از کشتار مردم بی‌گناه این کشورها به دست سربازان آمریکایی عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا، وانگ ون بین، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا انقدر به دموکراسی و حقوق بشر اهمیت می‌دهد، بهتر است به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی برود تا برای کشتار صدهاهزار غیرنظامی به دست ارتش آمریکا ابراز ندامت کند. او همچنین می‌تواند به این کشورها وعده دهد که وحشی‌گری‌های مشابهی که ناشی از نقض منشور ملل متحد و هنجارهای قوانین بین‌المللی است، دیگر تکرار نخواهد شد.

ون بین سفر نانسی پلوسی به تایوان را «یک تحریک عمده سیاسی» دانست که سیاست چین واحد و مفاد سه ماده بیانیه مشترک چین و آمریکا را نقض می‌کند.

او گفت: سفر پلوسی هیچ ربطی به دموکراسی نداشت. این صرفا یک ترفند سیاسی بود که با خواسته ۱.۴ میلیارد شهروند چینی از جمله هموطنان ما در تایوان مغایرت داشت.

logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه چین به نانسی پلوسی: به افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم سر بزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..