تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات توپخانه ای و خمپاره ای ترکیه به شمال سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سانا، منابع سوری از حملات جدید ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند.

منابع محلی سوری در ریف شمالی استان رقه به سانا گفتند: نیروهای ارتش ترکیه و و شبه نظامیان وابسته به آنها اطراف روستاهای الهشیه، معللک و جدیده در ریف منطقه عین عیسی و جاده بین المللی ام۴ را با توپخانه و خمپاره گلوله باران کردند.

سانا گزارش داد: ارتش ترکیه و گروههای وابسته به آن به حملات خود به روستاها و شهرک های امن مناطق شمالی استان های رقه، الحسکه و حلب ادامه می دهند. در جریان حملاتی که تاکنون انجام شده است، شماری از شهروندان سوری جان باخته و شمار دیگری از غیرنظامیان زخمی و خسارت های زیادی به خانه ها و دارایی های مردم وارد شده است. این امر همچنین شماری را مجبور به ترک خانه و کاشانه خود کرده است.

این درحالی است که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اخیراً در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که آنکارا برنامه اش برای برقراری خط امنیتی ۳۰ کیلومتری در مرزهای جنوبی خود و در شمال سوریه را کنار نخواهد گذاشت.

وی گفته بود: امیدوارم به‌زودی با پاکسازی آخرین مناطق باقی‌مانده در شمال سوریه از گروه‌های تروریستی این منطقه امن ۳۰ کیلومتری (در داخل مرزهای سوریه) ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات توپخانه ای و خمپاره ای ترکیه به شمال سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..