تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختن "شهری عاری از ت&

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری، حراست و جمعی از مدیران شهرداری با کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری دیدار و گفت وگو کردند.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در این دیدار بنای فاقد پروانه، تخلف اضافه بنا در منطقه مسکونی و تجاری، عدم احداث پارکینگ، تجاوز به معابر شهر و عدم رعایت اصول فنی، احداث ساختمان مغایر با کاربری، تخلف تراکم ساختمانی، عدم استحکام بنا، احداث بنا خلاف ضابطه به صورت پیشروی طولی ازجمله مصادیق تخلفات ساختمانی برشمرد و گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم با تشدید نظارت‌ها، تخلفات شهری را کاهش دهیم.

عبدالصادق نجفی در این دیدار آموزش یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان دانست و اظهارداشت: با توجه به اینکه کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری ارتباط نزدیکی با شهروندان دارند و طبق وظیفه قانونی باید با تخلفات شهری برخورد کنند و در مرحله اول پیشگیری و در صورت عدم توجه به تذکر و اخطار مأموران نسبت به رفع آن اقدام کنند، این مهم نیازمند آموزش مستمر و هماهنگ آنها است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد، آموزش کارکنان جهت آشنایی با قوانین قضایی است تا مأموران بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

نجفی تصریح کرد: سد معبر یکی از بیشترین آمار تخلفات شهری است که در این رابطه تذکرات لازم به اصناف باید داده شود و جلسات متعددی با اتحادیه‌های مربوطه برگزار نمود تا با استفاده از توان کسبه، نسبت به رفع سدمعبر در پیاده‌روها اقدام و ایجاد مزاحمتی برای شهروندان نداشته باشند.

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در راستای جمع‌آوری تخلفات برنامه‌ریزی منسجمی کرده است که امیدواریم با همکاری شهروندان، اصناف و دیگر دستگاه‌ها بتوانیم به شهری عاری از تخلفات شهری دست یابیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختن "شهری عاری از ت&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..