تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاومت ، تنها راه ازادی فلسطین

خطیب جمعه شهرقدس گفت : جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که شرایط و حقوقش محقق نشود ، هیچ توافقی را امضا نخواهد کرد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران ، حجت الاسلام جوکار با اشاره به مقاومت اسلامی و نفوذ موشک های جهان اسلام به عمق سرزمین های اشغالی گفت : قدرت رژیم صهیونیستی اکنون به جنگ سه روزه رسیده است و این رژیم تنها 3 روز می تواند در مقابل جبهه ی مقاومت ایستادگی داشته باشد.


امام جمعه ی شهرقدس با بیان اینکه تنها راه ازادی فلسطین ، مقاومت است افزود : امروز دشمن در مقابل جبهه قدرتمند و پر افتخار مقاومت اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ، ناتوان شده و رو به سقوط و نابودی است .


وی افزود : ایجاد و تشکیل لشگر بین المللی مقاومت اسلامی ، نتیجه ی زحمات سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است .


حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از خطبه های خود گفت : جمهوری اسلامی ایران تا شرایط و حق و حقوقش و خواسته های بر حقش ، محقق نشود ، هیچ توافقی را قبول نخواهد کرد و انرا امضا نمی کند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاومت ، تنها راه ازادی فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..