تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ دلیل برای آنکه گلکسی S7 Edge را بخریم

سامسونگ با معرفی گلکسی S6 و S6 Edge بالاخره شیشه و فلز را جایگزین پلاستیک کرد و طراحی محصولات خود را نیز با تغییراتی همراه ساخت. امسال این شرکت کره‌ای پرچمداران جدید خود را با تغییرات اندک در طراحی ولی همراه با بهبودهای فراوانی معرفی و به بازار عرضه کرد. در زیر به ویژگی‌های مثبت این گوشی جهت خرید می‌پردازیم.

۱. طراحی خاص

سامسونگ امسال نیز علاوه‌بر نسخه معمولی پرچمدارش، نمونه‌ای را تحت نام S7 Edge و با نمایشگر خمیده معرفی کرد. نمایشگر این دستگاه از هر دو طرف خمیده بوده و دارای قابلیت‌های مخصوص به خود است که برای آشنایی کامل با آن‌ها می‌توانید به بررسی تخصصی موجود در سایت مراجعه نمایید. برخلاف نسل پیش، دوربین اصلی در پشت گلکسی S7 Edge هم‌سطح بدنه بوده و بیرون‌زدگی آزاردهنده‌ای را مشاهده نخواهید کرد. اگرچه این سبک طراحی باعث خاص‌تر شدن دستگاه و افزایش نسبت نمایشگر به بدنه شده، ولی راحتی کار با آن را تا حدودی کاهش داده است. باوجود تمامی نکات ذکر شده، ما همین طراحی خاص و زیبا (سلیقه‌ای) را دلیلی برای خرید آن می‌دانیم.

Samsung S7 Edge 40

۲. نمایشگر خارق‌العاده

زمانی که اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند محصولات خود را با نمایشگرهای LCD به بازار عرضه می‌کردند، سامسونگ این روند را تغییر داد و دستگاه‌های خود را با نمایشگر AMOLED در معرض دید عموم قرار داد. در ابتدا، نمایشگرهای AMOLED مشکلات خاص خود مانند روشنایی کم یا رنگ‌های اغراق‌شده (البته برای برخی مزیت محسوب می‌شود) داشتند که سامسونگ در هر نسل این مشکلات را کم‌رنگ‌تر کرد و می‌توان به‌جرات پنل مورد استفاده در گلکسی S7 Edge را یکی از بهترین نمونه‌های موجود در این صنعت دانست. این صفحه نمایش علاوه‌بر رزولوشن QHD که تراکم پیکسلی بالایی را برای آن به‌همراه داشته، از قابلیت جالب صفحه نمایش همیشه روشن نیز بهره می‌برد.

Samsung S7 Edge 28

۳. دوربین باکیفیت

تقریبا تمامی پرچمداران سامسونگ دارای دوربین‌های باکیفیتی هستند که همانند نمایشگرهای آن‌ها در هر نسل با پیشرفت‌های زیادی همراه هستند که البته این پیشرفت‌ها لزوما انقلابی نیستند. دوربین گلکسی S7 Edge رزولوشنی برابر با ۱۲ مگاپیکسل دارد که نسبت به نسل قبل با کاهش مواجه گشته، البته همانطور که می‌دانید رزولوشن بالاتر تضمینی برای کیفیت بهتر تصاویر ثبت شده نیست. این دوربین با دریچه دیافراگم F1.7  قادر به ثبت تصاویر باکیفیت حتی در شرایط نوری ضعیف خواهد بود. دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه علاوه‌بر کیفیت بالا، زاویه دید عریضی را در اختیار شما قرار می‌دهد که توسط آن به‌راحتی قادر به ثبت تصاویر سلفی گروهی هستید.

Samsung S7 Edge 26

۴. شارژدهی بالای باتری

خوشبختانه سامسونگ امسال ظرفیت باتری پرچمداران خود را قربانی ضخامت کم دستگاه نکرد و تصمیم گرفت با افزایش ضخامت آن‌ها علاوه‌بر رفع بیرون‌زدگی دوربین اصلی، ظرفیت باتری‌ها را نیز افزایش دهد، امری که ال‌جی از انجام آن عاجز است. باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری مورداستفاده در گلکسی S7 Edge نسبت به دیگر پرچمداران موجود در بازار شما را بیشتر همراهی خواهد کرد. علاوه‌بر شارژدهی بالا، این باتری با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع مدت زمان کوتاهی به پریز برق نیاز دارد، همچنین برای شارژ کردن آن می‌توانید از شارژر وایرلس نیز استفاده کنید.

Samsung S7 Edge 29

۵. سخت‌افزار قدرتمند و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

گلکسی S7 Edge دارای دو نمونه بوده که به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و چیپ‌ست خانگی اگزینوس ۸۸۹۰ مجهز شده‌اند که هر دو قدرت بسیار بالایی دارند (نمونه موجود در ایران دارای پردازنده اگزینوس است). این پردازنده قدرتمند همراه با ۴ گیگابایت رم LDDR4 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، به‌راحتی تمامی نیازهای کاربر را برطرف خواهد کرد و او را تا چندسال از خرید دستگاه جدید بی‌نیاز می‌کند. علاوه‌بر مشخصات فنی قدرتمند، استاندارد IP68 را نیز به این مدل اضافه کنید تا خیال شما از آسیب دیدن دستگاه توسط آب و گرد و غبار راحت شود، البته همانطور که می‌دانید هیچ‌کدام از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار کاملا ضد آب نیستند.

Samsung S7 Edge 17

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ دلیل برای آنکه گلکسی S7 Edge را بخریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..