تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع غذا میان نیازمندان آغاجاری، شوشتر و بندرماهشهر

به مناسبت گرامیداشت ماه‌های محرم و صفر، گروه‌های جهادی بسیج، با پخت و توزیع غذا حامی نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهر‌های مختلف استان شدند.

به گفته مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری، جهادگران این ناحیه ۲ هزار پرس غذای گرم را بسته بندی و میان خانواده‌های کم بضاعت این شهرستان توزیع کردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر هم گفت: با همت نیرو‌های پایگاه شهید سلیمانی حسینیه ثامن الائمه نوپاژ ماهشهر وپایگاه شهیدصادقیان مسجدامام هادی (ع)، برای بیش از ۶۰۰ خانوار، غذا بسته بندی و توزیع شد.

در شهرستان شوشتر نیز به گفته مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، ۵۳۰ پرس غذای گرم میان جامعه هدف توزیع شد.

محمد زاده، گروه‌های جهادی بسیج مهرورزان فاطمی، شهیده عالیه فیض بخش و گروه جهادی شهید صدرزاده را بانی این اقدام خیرخواهانه معرفی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع غذا میان نیازمندان آغاجاری، شوشتر و بندرماهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..