تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آورده متقاضیان مسکن ملی نباید از ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر شود

به گزارش بولتن نیوز، اقبال شاکری گفت: یکی از موانع ساخت مسکن، بانک‌ها است و دولت خود باید هرکدام از تکالیف ایجاد شده را برعهده بگیرند دولت و شورای عالی مسکن باید پای کار باشد و متخلفان در این بخش را بر سرجای خود بنشانند.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس مبلغ بسیار کمی در داخل صندوق ملی مسکن قرار دارد و از معاون اول رئیس جمهور درخواست داریم که هرچه سریعتر آن را به بخش مسکن اختصاص دهند.

او می‌گوید: برای ساخت این ۴ میلیون واحد مسکونی باید حداکثر آورده متقاضیان ۲۰۰ میلیون تومان در بازه زمانی طولانی مدت باشد و میزان اقساط متقاضیان هم نباید بیش از ۲تا ۳ میلیون تومان باشد. هم اکنون بانک‌ها باید سهم ۲۰ درصدی خود برای تسهیلات مسکن را پرداخت کنند که در غیر این صورت قیمت مسکن افزایش خواهد یافت.

شاکری گفت: مسئولیت ساخت ۴ میلیون مسکن با دولت است و وزارت راه وشهرسازی در این بخش مجری و ناظر است. در بخش ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی ما از لحاظ تامین زمین مشکل نداریم بلکه مشکل اصلی تامین مالی است.

او گفت: قانون نظام مهندسی ظرف دو هفته آینده وارد کمیسیون شده و این قانون بعد از ۲۷ سال اصلاح می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آورده متقاضیان مسکن ملی نباید از ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..