تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه کرج: عده ای پست فطرت برای مدافعان حرم چه تهمت هایی زدند/ عمق نابودی اسراییل نزدیک است

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز باید در جهاد تبیین چهره خادمان و خائنان را برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان معرفی و تبیین کرد .

به گزارش ایرنا، سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج افزود: نباید جوانان به عنوان سرمایه های کشور نسبت به مفاخر کشور بیگانه باشند؛ امروز دشمنان از کوچکترین غفلت استفاده می کنند و به چهره های شناخته شده تهمت می زنند تا آنان را به حاشیه برانند تا باورها نسبت به آن شخص از بین برود.

وی با اشاره به اینکه ایام محرم فرصت مناسبی برای الگوی برداری از اصول مکتب حسینی (ع) است، ادامه داد: یکی از درس های این مکتب عنصر مقاومت است که در روایات ائمه اطهار (ع) نیز مفصل درباره آن بحث شده است.

امام جمعه کرج بیان داشت: بهترین نماد مقاومت در اسلام عاشورا است چرا که فرهنگ عاشورا برای امروز ما حرف های زیادی به ویژه در موضوع مقاومت دارد .

وی یاد آورشد: هرحرکت آزادی خواهی که تا امروز داشتیم به اندازه خود از قیام حسین بن علی (ع) الگو گرفته است و خط مقاومتی که در جهان  مطرح شده برگرفته از عاشورا است .

امام جمعه کرج با اشاره به سالروز بازگشت اسرای ایرانی در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به کشور تاکید کرد: عنصر اصلی موفقیت در مناسبت های مختلف مقاومت است و آنچه که رنج این عزیزان و خانواده های آنان را قابل تحمل کرد مقاومت در برابر ظلم بود.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم هم به زیبایی نشان دادند که در کشور دیگری برای حفظ ناموس در دفاع از مکتب حسینی (ع) مقاومت دارند .

حسینی همدانی بیان داشت: اما عده ای پست فطرت در همان زمان برای مدافعان حرم چه تهمت هایی زدند و امروز دشمنان سرخورده از آزادی و حریت آنان هستند و هرازگاهی یاوه ای را آشکار می کنند .

وی افزود: عصبانیت دشمنان از سرداران مقاومت نه تنها از جایگاه آنان کم نمی کند بلکه درستی کار و عمل آنان را نشان می دهد.

برای پیروزی بر جهان خواران راهی جز مقاومت نیست

امام جمعه کرج درادامه به پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و افزود: این عزیزان نیز الگوی مقاومت شدند و نشان دادند برای پیروزی بر جهان خواران راهی جز مقاومت نیست .

وی اضافه کرد: حمله به غزه در روزهای اخیر و پذیرفتن آتش بس توسط صهیونیست ها بدون شرط نشان دهنده آن بود که نتوانستند در مقابل جنبش فلسطین داوم بیاورند.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب خطاب به فلسطینیان  بیان داشت: با مقاومت شجاعانه سیاست خدعه آمیز صهیونیست ها خنثی شد.

وی افزود: این بیان عاشورایی "سید مقاومت" بسیار تاثیرگذار و تنها راه آزادی فلسطین مقاومت است، نه دیپلماسی؛ بنابراین باید در مساله غزه و کرانه باختری وارد عمل شد .

امام جمعه کرج در ادامه خطبه این هفته خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود اشاره به این مطلب داشت که عمق نابودی اسراییل نزدیک است .

وی یاد آورشد: سید حسن نصرالله به درستی ایران را لقب داد و ایران اسلامی را قلب محور مقاومت خواند اگر ایران نبود این خط اتصال گسسته  می شد و برخی از عوامل داخلی ناآگاه اقدامات منفی دراین زمینه داشتند.

 حسینی همدانی گفت: نمونه دیگر مقاومت حسینی (ع) برپایی مراسم عزادارای در نقاط مختلف عالم است اگرچه در کشمیر ، افغانستان و بنگلادش عزاداران به خاک و خون کشیده شدند و درایران اسلامی نیز توطئه هایی بود که توسط سربازان گمنان امام زمان (عج ) خنثی شد .

وی اضافه کرد: ارتش نیجریه به شهر مرکز جنبش های اسلامی تهاجمی داشت و تعدادی از شیعیان را به شهادت رساند و اما رهبر جنبش اسلامی نیجریه که پسران خود را از دست داده همچنان با ثبات در میدان است .

حسینی همدانی افزود: هفت سال است که در یمن از مردم مسلمان و مقاوم ،  حکام عربستان را با مقاومت خود از پای درآوردند، بطوریکه برخی از کشورها را برای آتش بس واسطه کرده است.

وی یاد آورشد: یمنی ها بر چاه های عربستان اشراف دارند که با زیرساخت های نظامی خود می توانند عربستان و حتی امارات را نابود سازند و امروز عربستان که مورد حمایت مستکبران است اعلام بدبختی دارد .

امام جمعه کرج ادامه داد: مقاومت فقط دربحث نظامی نیست و در ایران در موضوعات مختلف با مقاومت پیش رفتیم از جمله در برجام بود که باهمه ترفند های غرب خللی در دراین زمینه وارد نشد .

وی بیان داشت: مخالفان ایران اسلامی بیان داشتند که ایران به تعهدات خود دراین زمینه عمل نکرده و هر از گاهی برای امتیاز گیری و سنگ اندازی مساله خارج نشدن سپاه را از لیست تروریست ها اعلام می کنند که همه اینها ترفند دشمنان است .

 حسینی همدانی افزود: همچنین ناامنی سایبری ، ترور ، جنگ رسانه ای علیه ایران اسلامی انجام می شود تا ایران را منفعل کنند اما مقاومت کشور از روی ایمان و توانایی ها است و با شکست مواجه شده اند .

وی دراین بخش از خطبه ها نیز که با همراهی نمازگزاران با سر دادن تکبیر همراه بود یاد آورشد: ملت ایران اسلامی با تاسی به فرهنگ مقاومت ذره ای از خواسته ها و آرمان های خود عقب نشینی ندارد.

 حسینی همدانی بیان داشت: مقاومت ما در مسیر علمی و پرتاب ماهواره خیام از قزاقستان با وجود تحریم های مختلف از جمله تحریم مراکز علمی با بهره گیری از شعار ما می توانیم به تاسی از ارزش های دینی حاکی از استقلال کشور است.

وی افزود: برخلاف تبلیغات غربی ها این ماهواره کارش نظامی نیست و برای پایش بحران هایی که در سال آینده در حوزه اقلیمی است پرتاب شده است، اگرچه برخی روزنامه های آمریکایی گفته اند روسیه این ماهواره را برای مقاصد جنگ اوکراین استفاده می کند.

دشمنان به دنبال تخریب ایران اسلامی هستند 

وی تاکید کرد: دشمنان با این اخبار منفی به دنبال تخریب ایران اسلامی هستند و این ماهواره از شهر ماهدشت کرج پرتاب شده و ایران با این اقدام نشان داد که برای حضور در صحنه فضا نیز از تکنولوژی روز برخوردار است .

امام جمعه کرج افزود: این دستاورد برای غرب ها و استعمارگران خوشایند نیست و جنگ روانی راه انداخته اند تا مانع شوند .

وی بیان داشت: دشمنان به خوبی فهمیده اند که ایران اسلامی وارد همکاری علمی با قدرت های دیگر جهان شده و همکاری ایران و روسیه در مسایل علمی برای آنان گران است چراکه با این کار انحصار غرب شکسته و نظام تک قطبی در حال افول شد.

تذکرات امام جمعه کرج به وضعیت ورزش استان البرز

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه تذکراتی در خصوص ورزش استان داشت و افزود: ظرفیت هایی بالایی داریم و نباید این ظرفیت ها را از بین برد .

وی گفت: درجلسات خصوصی و تلفنی تذکرات را دادم و اقدام عاجل صورت گیرد چراکه ورزشکاران ملی و بین المللی زیادی داریم که با تسامح و رانت بازی از دست می دهیم .

حسینی همدانی افزود: برای ورزش های محلی و همگانی فضای لازم فراهم شود بطوریکه خیلی کارها می شود انجام داد.

امام جمعه کرج با اشاره به موانع شناختن حق گفت: منطق قرآن شناختن حق، اهتمام و عمل به آن  است ولو به اینکه این حق در بین اقلیت باشد .

وی اضافه کرد: بنابراین اگر می گوییم کلام اکثریت حجت نیست به آن معنا نیست که کورکورانه دنبال اقلیت رفت .

حسینی همدانی یاد آورشد: بنابراین ملاک شناخت حقیقت با استدلال ، برهان است.

وی با اشاره به روایتی از امیرمومنان (ع) گفت: از جمله عوامل توفیق ، اندوختن تجربه است که باید مورد توجه همگان از جمله جوانان قرار گیرد .

امام جمعه کرج همچنین ترویج  محبت و مودت را بین اقشار مختلف مردم نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: لازمه دوراندیشی آن است افرادی که رنجیده هستند را باید از خود دور نگه داشت.

logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه کرج: عده ای پست فطرت برای مدافعان حرم چه تهمت هایی زدند/ عمق نابودی اسراییل نزدیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..