تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهاد تبیین، رسالت راهبردی اصحاب رسانه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم منور رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، روز خبرنگار را داشتیم که به مناسبت شهادت یکی از شهدای خبرنگار روز 17 مرداد به‌عنوان روز خبرنگار قرار داده شده اما چون مصادف با روز عاشورا بود، در شعاع جریان عاشورا به‌طور شایسته به آن توجه نشد.

وی افزود: خبرنگاران در تمامی دوران‌ها شهدایی به اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند؛ هم در دوران دفاع مقدس و هم در عرصه مأموریت‌هایی که انجام می‌دهند که یک نمونه از آن، حادثه سقوط یک هواپیماست که در آن، 34 نفر از وابستگان صداوسیما به شهادت می‌رسند درحالی‌که بخش عمده‌ای از آن‌ها خبرنگار بودند و به همین خاطر در همه حوزه‌ها، شهید خبرنگار به‌عنوان شهید صف اول و خط مقدم شناخته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در تشریح امتیاز ویژه شهدای خبرنگار در دوران دفاع مقدس با سایر شهدا خاطرنشان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس، مجهز به ابزار دفاعی از خود بودند اما شهدای خبرنگار مجهز به ابزار دفاعی نبودند و با یک دوربین عکس‌برداری یا فیلم‌برداری در دل لشکر به سر می‌بردند و جان خود را در راه اطلاع‌رسانی پیروزی‌ها و فتوحات رزمندگان اسلام، قربانی می‌کردند که آخرین شهید نامدار عرصه رسانه هم شهید محسن خزاعی بود که در برابر شیاطین داعشی، در جبهه‌های دفاع از حرم به شهادت رسید.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اخیراً با صدور فرمان جهاد تبیین، یک حرکت همگانی در راستای مبارزه با دشمن را آغاز کردند تا بر مبنای آن، در برابر هجمه شیطانی نابکارانه و خائنانه‌ای که دشمنان اسلام در عرصه‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و اطلاع‌رسانی برپا کرده‌اند، هر فرد از جامعه ما مکلف باشد تا واقعیت‌ها را به‌طور روشن تبیین کند.

وی ادامه داد: در این جهاد که یک فرمان ضروری است، مبارزان و مدافعان خط مقدم، تبار مقدس خبرنگارانی هستند که این فرمان رهبری را اجرا می‌کنند و امروزه در عرصه‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، مقابله با دشمن اگر حساس‌تر و والاتر از مقابله ما با دشمن در دفاع مقدس و دفاع از حرم نباشد، کمتر نیست.

انتهای ییام/

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهاد تبیین، رسالت راهبردی اصحاب رسانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..