تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم راه امام حسین(ع) نیازمند حرکت جهادی است

حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، امروز، 21 مردادماه در جمع بسیجیان آموزش و پرورش ناحیه دو تبریز، گفت: حرکت جهادی حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) حادثه و نهضت بی‌بدیل عاشورا را برای همیشه تاریخ ماندگار کرد.

وی افزود: از نظر محاسبات سیاسی و نظامی آن روز، بنی‌امیه با شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورا کار اسلام ناب محمدی(ص) را یکسره کرد، اما حرکت جهادی و تبیین و تشریح صحیح و حقیقی عاشورا توسط امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) در مجلس ابن زیاد این محاسبات را به هم زد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه تداوم راه و مرام امام حسین(ع) حرکتی جهادی و انقلابی می‌طلبد، اظهار کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی نیازمند حرکت‌های جهادی و زینبی است تا خون هزاران شهید گلگون کفن توسط ایادی استکبار و نظام سلطه به هدر نرود.

نجفقلی‌زاده سرایی ادامه داد: مکتب عاشورا پیوندی عمیق با آموزه‌های الهی دارد و همین امر بر ماندگاری عاشورا در طول تاریخ و علی‌رغم تمامی توطئه‌ها و تهدیدها افزوده است.

وی با اشاره به اینکه قیام و نهضت عاشورا با دو دفتر آغاز شد، اضافه کرد: دفتر نخست متعلق به امام حسین(ع) و یاران باوفایش و دفتر دوم نیز به امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) که ادامه‌دهنده دفتر اول نهضت عاشورا بودند، اختصاص دارد و این دو مقوله نیازمند بررسی‌های عمیق کارشناسی است.

نجفقلی‌زاده سرایی گفت: مکتب عاشورا، مکتب‌های دیگری همچون مکتب امام خمینی(ره) و مکتب شهید والامقام قاسم سلیمانی را به‌وجود آورده است و باید توجه دشت که امنیت و آرامش امروز مردم ایران اسلامی مرهون تلاش‌های رزمندگان مقاومت است که تربیت‌ یافته این دو مکتب هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: در مقابل جریان خطرناک داعش تنها عامل ایستادگی همین مکتب عاشورا بود که توانست بزرگترین خطر فتنه علیه اسلام و بشریت را دفع کند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم راه امام حسین(ع) نیازمند حرکت جهادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..