تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی ۶۰ هزار تنی ذرت اوکراین در راه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه صادرات غلات اوکراین به کشور‌های دیگر امروز جمعه نیز محموله‌های صادراتی بندر دریای سیاه را ترک کردند. طی روزهاهی گذشته صادرات از اوکراین پیوسته ادامه داشته است.

به گزارش رویترز، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده است که دو کشتی دیگر نیز امروز از بندری در دریای سیاه محموله صادراتی غلات اوکراین را به مقصد کشور‌های ترکیه و ایران ترک کرده است.

به گفته این مقام با احتساب این کشتی‌ها، چهاردهمین کشتی است که طی روز‌های اخیر و پس از توافق روسیه و اوکراین، صادر می‌شود.

این توافق با حضور نماینده سازمان ملل متحد و با میانجیگری ترکیه ماه گذشته صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، کشتی سورموسکی با پرچم بلیز بندر چورنومورسک را امروز ترک کرده که حامل ۳۰۵۰ تن گندم به مقصد شمال غرب ترکیه در حال حرکت است.

همچنین گفته شده است که کشتی استار لائورا با پرچم جزایر مارشال که ۶۰ هزار تن بار ذرت دارد این بندر را به مقصد ایران ترک کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی ۶۰ هزار تنی ذرت اوکراین در راه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..