تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش دلار جهانی سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از اکونومیک، شاخص دلار در ساعات اولیه معاملات اروپا پس از ثبت بزرگترین افت روزانه خود طی پنج ماه اخیر، با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۰۵.۰۱۰ رسید.

داده‌های روز چهارشنبه نشان داد که قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات‌متحده در ماه جولای، ماه به ماه، پس از افزایش ۱.۳ درصدی در ژوئن بدون تغییر بوده است.

تحلیلگران ارزی در کومرتس بانک (Commerzbank) طی یادداشتی اظهار کردند: «داده‌های روز گذشته این امیدواری را ایجاد کرد که تورم به اوج خود رسیده است و فدرال رزرو برای تحت کنترل نگه داشتن تورم باید نرخ‌ها را با شدت کمتری افزایش دهد».

معامله‌گران پیش‌بینی کردند که فدرال رزرو برای سومین بار متوالی در نشست سیاست‌گذاری خود در سپتامبر نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش دهد و اکنون افزایش نیم واحدی را به‌عنوان گزینه محتمل‌تر می‌بینند.

سیاست‌گذاران فدرال رزرو به دنبال تعدیل هرگونه انتظار در مورد سیاست‌های به‌طور قابل توجهی سست‌تر بودند. نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس در کنفرانسی گفت که بانک مرکزی بسیار دور از اعلام پیروزی بر تورم است.

تحلیلگران ارزی در بانک ژاپنی مافگ (MUFG:) اظهار کردند: «در حالی که داده های دیروز به وضوح خطر اقدامات تهاجمی بیشتر فدرال رزرو را کاهش می‌دهد بنابراین به کاهش تقاضای دلار نیز کمک می‌کند و بعید می‌دانیم که این داده‌ها به تنهایی باعث فروش بیشتر دلار آمریکا شود».

یورو و ین ژاپن ازجمله ارزهایی بودند که از ضعف دلار سود بردند و هر دو بر رشد روز گذشته افزودند. یورو آخرین بار با یک چهارم درصد افزایش به ۱.۰۳۲۵۵ دلار رسید.

ین با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۳۲.۶۱۵ ین در هر دلار رسید.

استرلینگ پس از افزایش بیش از یک درصدی در روز گذشته، به‌طور کلی در برابر دلار در ۱.۲۲۲۵۰ ثابت بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش دلار جهانی سقوط کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..