تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانشین کاپیتان تیم ملی ایران مشخص شد

سیدمحمد موسوی از روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد در تمرینات تیم ملی والیبال حضور یافت و امروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان معرفی شد و در بین ۱۴ بازیکن تیم ملی برای اعزام به جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی مردان جهان قرار گرفت.

اما موسوی عصر امروز و در آخرین تمرین توپی تیم ملی در تهران و تنها دو روز مانده به اعزام، در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد با شرایط موجود نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند و از همراهی تیم ملی در رقابت‌های پیش رو (جام واگنر و قهرمانی جهان) انصراف می‌دهد و سپس با مراجعه به سرپرست تیم ملی این موضوع را به اکبر محمدی به صورت رسمی اعلام کرد.

بدین ترتیب کادر فنی تیم ملی بلافاصله شهروز همایونفرمنش را جایگزین موسوی کرد تا تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه بامداد یکشنبه با ۱۳ بازیکن به نام‌های میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن راهی جام واگنر می شود و شهروز همایونفرمنش بعد از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راهی لهستان خواهد شد و به جمع ملی پوشان در گدانسک خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

257 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانشین کاپیتان تیم ملی ایران مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..