تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق قطعات خودرو در آبادان/در لحظه سرقت مچش را گرفتند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 11 ولیعصر آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی واقدامات پلیسی  موفق به دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در حین سرقت شدند.

رئیس پلیس آبادان با بیان اینکه متهم یاد شده، در کمترین  ثانیه درب  خودروها  را باز می کرد، گفت  وی در تحقیقات پلیس به چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان آبادان اعتراف کرد.

سرهنگ زلقی، با اشاره به تشکیل پرونده قضایی علیه متهم و تحویل آن به دادسرا، گفت: انتظار می رود شهروندان عزیز ضمن توجه به هشدارهای انتظامی که از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و از طریق رسانه ملی، اصحاب رسانه و فضای مجازی به آنان اطلاع رسانی می شود در زمینه رعایت آنها نیز اهتمام بورزند.

علی رنجکش

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق قطعات خودرو در آبادان/در لحظه سرقت مچش را گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..