تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو رونمایی شدند؛ اولین ساعت‌ها با تراشه Snapdragon W5 Gen 1 و نمایشگر LTPO

در فاصله‌ی کوتاهی پس از رونمایی دو ساعت هوشمند جدید توسط سامسونگ، اوپو نیز از ساعت‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد. براساس آنچه GSMArena می‌نویسد، اوپو واچ ۳ و اوپو واچ ۳ پرو اولین ساعت‌های هوشمند دنیا با پردازنده‌ی Snapdragon W5 Gen 1 کوالکام هستند.

ساعت اوپو واچ 3 و 3 پرو افزون‌بر پردازنده‌ی کوالکام، پردازنده‌ی اختصاصی Apollo 4 Plus را نیز دارند. اوپو می‌گوید پردازنده‌ی Apollo 4 Plus در زمانی فعالیت می‌کند که به قدرت پردازشی زیادی نیاز نباشد. در صورت سنگین شدن پردازش‌ها،‌ اوپو واچ 3 وظیفه‌ی محاسبات را به پردازنده‌ی اسنپدراگون واگذار می‌کند.

رنگ بندی ساعت اوپو واچ 3اوپو واچ 3

اوپو واچ 3 با صفحه‌نمایش ۱٫۷۵ اینچ AMOLED عرضه می‌شود که وضوح ۴۳۰ در ۳۷۲ پیکسل دارد و روی آن از شیشه‌ی سه‌بعدی استفاده شده است. این ساعت هوشمند از باتری ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که در ۶۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. اوپو واچ 3 تا چهار روز شارژدهی می‌کند. البته اگر مدل LTE را خریداری و از این شبکه استفاده کنید شارژدهی به سه روز کاهش می‌یابد. در حالت کاریِ سبک، اوپو واچ 3 تا ۱۰ روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد.

اوپو واچ 3 دارای یک گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، بلوتوث ۵٫۰، سیم‌کارت الکترونیکی، NFC و GPS داخلی است و تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. ساعت هوشمند اوپو در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود و بدون بند ۳۱٫۹ گرم وزن دارد.

رنگ بندی ساعت اوپو واچ 3 پرواوپو واچ 3 پرو

ساعت هوشمند Oppo Watch 3 Pro از نمایشگر بزرگ‌تری به ابعاد ۱٫۹۱ اینچ استفاده می‌کند. نمایشگر LTPO AMOLED ساعت اوپو وضوح ۴۹۶ در ۳۷۸ پیکسل دارد. این نخستین بار است که گجتی پوشیدنی با نمایشگر LTPO همراه می‌شود.

اوپو واچ 3 پرو از باتری ۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و با یک بار شارژ تا پنج روز (در حالت کاری سنگین) یا ۱۵ روز (در حالت کاری سبک) دوام می‌آورد. اگر مدل LTE را تهیه کنید شارژدهی به چهار روز کاهش می‌یابد. باتری اوپو واچ 3 در عرض ۶۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

اوپو واچ 3 پرو بدون بند ۳۷٫۵ گرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به دست مشتریان می‌رسد.

عکس لایف استایل ساعت اوپو واچ 3 پرو

دو ساعت جدید اوپو در بقیه‌ی زمینه‌ها تفاوتی با هم ندارند. هر دوی آن‌ها ۱۰۰ حالت ورزشی و ۱۵۰ واچ‌فیس ارائه می‌دهند و دارای حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نور محیطی، حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر اکسیژن خون، حسگر نوار قلب و حسگر فشار هوا هستند.

اوپو می‌گوید ساعت‌های واچ 3 و واچ 3 پرو در روز ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) روانه‌ی بازار چین می‌شوند.

ساعت اوپو واچ 3 پرو روی چند کتاب شبیه اپل واچ

مشخص نیست که این واچ 3 و واچ 3 پرو در بازارهای بین‌المللی هم دردسترس قرار می‌گیرند یا نه. ساعت‌های جدید اوپو دارای نرم‌افزاری اختصاصی هستند و در صورت عرضه در بازارهای بین‌المللی احتمالاً با Wear OS همراه می‌شوند. قیمت ساعت هوشمند اوپو واچ 3 از ۱٬۴۹۹ یوان (۲۲۲ دلار) و قیمت اوپو واچ 3 پرو از ۱٬۸۹۹ یوان (۲۸۲ دلار) شروع می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو رونمایی شدند؛ اولین ساعت‌ها با تراشه Snapdragon W5 Gen 1 و نمایشگر LTPO»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..