تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائری از اهداف دست نیافتنی اش گفت

محمد رضا زائری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شغلی که به آن علاقه مند بود گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری"  فعال فرهنگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن بیان دست نیافتن به  برخی از اهدافش ، در رابطه باشغلش عنوان کرد:كسي چه مي داند ، شايد اگر دبيرستان شهيد چيت چيان و رشته تجربي را به شوق طلبگي رها نكرده بودم الآن تخصص پوست ، مو ، داخلي و اطفال داشتم و يك كاري از من برمي آمد.

زائری نوشت:
"بالاخره يك محمدرضا زائري درست و حسابي پيدا شد ! ( با تشكر از دوست عزيزي كه عكس را فرستاده اند و با آرزوي سلامت و سعادت براي اين آقاي دكتر ) كسي چه مي داند ، شايد اگر دبيرستان شهيد چيت چيان و رشته تجربي را به شوق طلبگي رها نكرده بودم الآن تخصص پوست ، مو ، داخلي و اطفال داشتم و يك كاري از من برمي آمد و لااقل به يك دردي مي خوردم! ( در ضمن بخش دوم داستان "كتابهاي فقهي كه براي يك بابليس فروختم " را گذاشتم توي كانال  جهت اطلاع دوستاني كه سوال كردند. ممنون از توجه تون."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائری از اهداف دست نیافتنی اش گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..