تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 5 درصدی کلاهبرداری اینترنتی در یزد

سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، 19 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتباط مردمی با سامانه 110 اظهار کرد: در چهار ماه ابتدای امسال 162 هزار و 428 تماس با 110 صورت گرفته که بیش از 95 هزار تماس عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 10 هزار تماس به ارشاد و راهنمایی و مابقی یا صحت نداشته و یا آدرس اعلامی اشتباه بوده است.

بهدانی‌فرد با اشاره به افزایش پنج درصدی ثبت پرونده کلاهبرداری در پلیس فتا استان گفت: سه میلیارد و 850 میلیون تومان کلاهبرداری از مردم در فضای مجازی صورت گرفته که غالباً 85 درصد این پرونده‌ها با کشف کلاهبرداری و بازگشت اموال افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح «عفاف و حجاب» در استان، وضعیت استان یزد را بهتر از دیگر استان‌ها ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون طرح ناظر در استان فعال است که باعث امنیت در برخی مناطق شهر و استان شده است.

وی ادامه داد: حجاب یکی از محورهای فراشناختی دشمن است و فراجا در این زمینه با ناهنجارهای اجتماعی مقابله می‌کند ولی تأکید می‌شود 32 دستگاه با 300 مصوبه در این حوزه باید محقق شود تا از تهاجم فرهنگی در استان و کشور پیشگیری شود.

بهدانی‌فرد با اشاره به فعالیت‌های پلیس در محرم و سیل اخیر گفت: همه تلاش ما این است که همراه و همگام با مردم در همه صحنه‌ها رسالت خود را در تأمین امنیت به خوبی انجام دهیم که الحمدلله در سیل اخیر و  عزاداری محرم این وظیفه با همکاری و همراهی مردم به خوبی محقق شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه در بخش سرقت‌های خرد 27 دستگاه مسئولیت دارند گفت: بخشی از افزایش سرقت‌ها به دلیل کم کاری برخی دستگاه‌های دولتی است چرا که 82 درصد سرقت‌های استان مربوط به اماکن دولتی و خصوصی است.

وی بیکاری را نیز عامل مؤثری در افزایش سرقت‌ها خواند و عنوان کرد: اعتیاد و نبود کمپ ماده 16 در استان نیز از عوامل مهم در افزایش سرقت‌ها در استان است که در حال رایزنی با وزیر کشور با همراهی استاندار محترم برای راه اندازی این نوع کمپ در استان هستیم.

بهدانی‌فرد، تأثیر عواملی مانند مشکلات اقتصادی و مهاجرپذیری استان، پایین بودن هزینه جرم، بی‌توجهی یزدی‌ها به نگهداری از اموالشان به دلیل احساس امنیت بالا در استان را از دیگر عوامل افزایش سرقت‌ها در استان عنوان کرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 5 درصدی کلاهبرداری اینترنتی در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..