تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی عراق و اتحادیه اروپا درباره مبارزه با داعش

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج،‌ بر اساس بیانیه دفتر رسانه‌ای مشاور امنیت ملی عراق، در این دیدار وضعیت سیاسی و امنیتی عراق و منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بر همکاری‌های سازنده عراق و جامعه جهانی تأکید شد.

در این بیانیه آمده است: الاعرجی به فیله واریولا، سفیر اتحادیه اروپا نسبت به ثبات وضعیت امنیتی در عراق و تداوم تلاش‌ نیروهای امنیتی در مبارزه با داعش تروریستی اطمینان داده و خاطرنشان کرد: سرویس‌های امنیتی به انجام وظایف خود به دور از هر گونه بحث سیاسی ادامه می‌دهند.

الاعرجی در رابطه با اردوگاه الهول در سوریه نیز گفت: از دست دادن کنترل بر افراد داخل این اردوگاه خطری برای عراق و جهان خواهد بود.

الاعرجی همچنین تأکید کرد: عراق مایل است پناهجویان عراقی در اروپا را که درخواست آنها رد شده است، تنها در صورت تمایل خودشان و به صورت داوطلبانه به کشور بازگردند. عراق مشتاق است که از پناهندگان حمایت کند و از فرزندان خود در هر کجا که هستند مراقبت کند و در عین حال به همکاری با اتحادیه اروپا در مبارزه با قاچاق پناهجویان ادامه دهد.

سفیر اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود با تأکید بر اهمیت نقش عراق در خاورمیانه و جهان و با اشاره به ادامه همکاری اتحادیه اروپا با عراق در زمینه مبارزه با افراط گرایی منجر به تروریسم، از تلاش‌های عراق برای رسیدگی به بحران پناهجویان عراقی در بلاروس قدردانی کرد.

وی همچنین اشتیاق دولت دولت عراق برای اتخاذ اقدامات سریع منجر به بازگشت پناهندگان به کشورشان، جلوگیری از تبدیل این مشکل به یک بحران انسانی و اتخاذ اقداماتی برای بازگشت داوطلبانه از اردوگاه الهول را ستوده و بر ادامه حمایت اتحادیه اروپا از عراق در همه زمینه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی عراق و اتحادیه اروپا درباره مبارزه با داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..