تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف موتورهای سرقتی در اردکان

به گزارش رکنا از یزد،‌ سرهنگ اکبر شفیعی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد، ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند اعضای باند سه نفره سارقان موتورسیکلت را شناسایی که ضمن هماهنگی قضایی متهمان در عملیات های جداگانه ای در داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در ادامه افزود، ضمن دستگیری سه متهم در این رابطه تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهمان کشف شد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ اکبر شفیعی در پایان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره گیری 110 به پلیس اطلاع دهند.

سمیه گلابگیریان/ یزد

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف موتورهای سرقتی در اردکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..