تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت بیش از هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در سنندج

اسعد فرهادی، تقویت راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری و اعمال نظر آن‌ها را در رفع مشکلات شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: براساس اعلام سیاست‌های کاری شهردار سنندج تحقق این مهم یکی از سیاست‌های کاری این دوره مدیریت شهری بوده است.

او با اشاره به ثبت بیش از یک هزار و ۵۳۳ تماس تلفنی شهروندان سنندجی از ابتدای امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری سنندج گفت: این میزان تماس در این مدت مهر تاییدی بر اعتماد شهروندان به این سامانه وباور داشتن به اعمال نظر آن‌ها در مدیریت شهری است.

به گفته فرهادی در ۶ ماهه سال گذشته بیش از ۷ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ گرفته شده است.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج بیان کرد: این میزان تماس با سامانه ۱۳۷در کنار ارسال پیام‌ها و تماس‌های مختلف به تمامی حوزه‌های شهرداری بسیار قابل تامل بوده است.

او عنوان کرد: تماس‌های حاصله بیشتر در زمینه انتقاد و شکایت، آسفالت، درب منهول، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب، سدمعبر وانت‌های میوه فروشی و... بوده است.

او خاطرنشان کرد: بیش از ۴۶۰ مورد مکاتبه شهروندان و دیگر دستگاه‌های نظارتی از جمله فرمانداری، دفتر امور شهری و شوراها، دفتر فنی، مدیریت بازرسی استانداری و ... ارجاعی به مدیریت بازرسی و حسابرسی شهرداری بوده که ضمن بازدید باهمکاری مدیران مناطق، سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

فرهادی بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان در خصوص تماس با سامانه ۱۳۷ تاکید کرد و گفت: ارتقا نرم افزار‌های این سامانه و توجه هرچه بیشتر مدیران شهرداری به عملیاتی نمودن در خواست شهروندان ضروری است.

او اظهار داشت: ثبت تمامی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ از سوی کاربران بصورت مستقیم ویا ضبط و ذخیره پیام‌های آن‌ها از سوی سامانه و ارجاع به مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه و پیگری آن برای تحقق همواره مورد توجه بوده وهست.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج سطح شکایات و درخواست شهروندان را در ارتباط با سامانه ۱۳۷ در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواند و افزود: تعداد بیشتر این پیام‌ها و درخواست‌ها مانند برداشت زباله‌ای در یک محله باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

او از ثبت ۸۰۰ نامه درخواست به ریاست جمهوری و ارجاعیه سامانه سامد به شهرداری سنندج خبرداد و گفت: بیش از ۱۵۰ درخواست و نامه از سامانه سازمان بازرسی داشته ایم که بیشترین مورد آن در حوزه تخلفات ساختمانی بوده است.

فرهادی با بیان اینکه رفع حفاری‌هایی که موجب سختی در تردد شهروندان به عنوان برنامه‌های میان مدت باید در طول یک هفته باید رفع شود، گفت: ایجاد فضای سبز در محله‌ای ویا آسفالت معابر از پیشنهادات و انتقاداتی است که رفع آن نیازمند زمان و برنامه ریزی بیشتری است و باید در برنامه ریزی چند ماهه شهرداری قرار می‌گیرد.

او توجه به پیشنهادات و انتقادات شهروندان را برای رفع مسائل و مشکلات مدیریت شهری را از اولویت‌های کاری خود خواند و افزود: مجموعه‌ی شهرداری با برنامه ریزی بیشتر برای توسعه شهر و رفع مشکلات شهری وجلب اعتمادعمومی تلاش می‌کنند ومدیریت بازرسی با همکاری معاونین و مدیران مناطق پیگیر تحقق این مهم است

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج اعتماد عمومی را بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری خواند و عنوان کرد: در مدیریت شهری، آن چیزی که مد نظر ما است، بازسازی این اعتماد است.

فرهادی عنوان کرد:بخش خدماتی شهرداری، به خصوص پل ارتباطی سامانه ۱۳۷ با مردم می‌تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشد.

به گفته او، مدیریت بازرسی و حسابرسی علاوه بر فعالیت‌های درون سازمانی، نظارت و بازدید‌ها مدام پیگیر نامه‌های سامانه سامد و سامانه بازرسی ارجاعی به شهرداری است.

او در پایان بر تعامل دو سویه بین دریافت پیام‌ها و انتقال آن به مدیریت اجرایی شهرداری و همچنین اجرای دستورالعمل‌ها و وظایف ذاتی مدیریت شهری تاکید کرد و اظهار داشت: هر میزان با روی خوش و اخلاق خوب و نیکو پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم در احیاء این اعتماد عمومی موفق‌تر خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت بیش از هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..