تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباسی قهرمان جهان شد/ پایان کار تکواندوکاران ایران با ۶ طلا و ۲ نقره

مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوان جهان که از سه شنبه یازدهم مردادماه با حضور ۷۸۶ تکواندوکار از کشور‌های مختلف به میزبانی بلغارستان در صوفیه آغاز شده بود، بعد از ۶ روز رقابت تکواندوکاران بیش از ۸۰ کشور دنیا، عصر امروز یکشنبه ۱۶ مردادماه به اتمام رسید.

امروز در روز پایانی رقابت‌های اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم در گروه دختران و ۷۸+ کیلوگرم در گروه پسران برگزار شد که تیم ملی در هر ۳ وزن، نماینده داشت. نیوشا شادلو و الهام حقیقی از دست یابی به مدال بازماندند و ابوالفضل عباسی با غلبه بر حریفان و بدون از دست دادن حتی یک راند، توانست قهرمان وزن ۷۸+ کیلوگرم شود.

در گروه پسران و در وزن ۷۸+ کیلوگرم «ابوالفضل عباسی» کار خود را با پیروزی ۲ بر صفر مقابل «آمیت کومار» از هند آغاز کرد و سپس «پتروس آندرو» از قبرس را در ۲ راند پشت سر گذاشت و به دیدار یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله عباسی در یک مبارزه نه چندان دشوار «آلتانگرل» از مغولستان را شکست داد و حریف «سرجیو ترویتینو» از اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شد. وی این دیدار را با نتایج ۷ بر ۲ و ۱۳ بر ۳ به سود خود خاتمه داد و به مبارزه پایانی راه یافت.

سنگین وزن شایسته کشورمان در دیدار برای کسب مدال طلا «لیو» از کره جنوبی را با نتایج (۱۴ بر ۴ و ۱۸ بر ۸) شکست داد و آخرین مدال طلای کاروان ایران را تصاحب کرد.

تیم ملی ایران در پایان این دوره از مسابقات؛ موفق به کسب ۶ مدال طلا و ۲ نقره شد. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر، ابوالفضل عباسی و متین رضایی ۶ مدال طلا و پرنیا سلمانی به همراه ساغر مرادی ۲ مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

رده بندی نهایی این مسابقات تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباسی قهرمان جهان شد/ پایان کار تکواندوکاران ایران با ۶ طلا و ۲ نقره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..