تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایلان ماسک نزدیک به ۷ میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را فروخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا 7.92 میلیون سهم شرکت تحت مدیریتش را واگذار کرد؛ تعداد سهمی که ارزش آن به 6.88 میلیارد دلار می‌رسد.

معاملات فروش سهام طبق اسناد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در فاصله تاریخ‌های 5 تا 9 آگوست (14 تا 18 مرداد) و پس از برگزاری جلسه سالانه با سهامداران در تاریخ 4 آگوست (13 مرداد) در آستین، تگزاس صورت گرفته‌اند.

ادامه فروش سهام تسلا توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک در گذشته هم بخشی از سهامش در تسلا را واگذار کرده بود و حالا برای اولین بار از ماه آوریل شاهد ادامه این روند هستیم. در ماه آوریل مدیرعامل تسلا 9.6 میلیون سهم به ارزش 8.5 میلیارد دلار را فروخت.

به نظر می‌رسد ایلان ماسک در حال آماده شدن برای تصاحب توییتر است. در حالی که ثروتمندترین فرد جهان چند وقت پیش از انصرافش از قرارداد خرید این شبکه اجتماعی خبر داد، اما شاید دادگاه بتواند او را مجبور به انجام چنین معامله‌ای کند. بنابراین ماسک ظاهرا می‌خواهد پول نقد کافی برای چنین کاری را داشته باشد.

ارزش سهام تسلا پس از اعلام خبر فروش سهام از سوی ایلان ماسک، تقریبا ثابت ماند و تنها کاهش 2 درصدی را تجربه کرد تا قیمت آن به 850 دلار برسد. البته این احتمال وجود دارد که امروز با باز شدن بازار سهام در ایالات متحده، قیمت سهام تسلا کاهش بیشتری را تجربه کند.

با فروش نزدیک به 7 میلیارد دلاری اخیر، ایلان ماسک در طی 10 ماه گذشته نزدیک به 32 میلیارد دلار از سهام تسلا را واگذار کرده است. باید منتظر ماند و دید در ادامه ثروتمندترین فرد جهان چه برنامه‌ای برای سهامش در باارزش‌ترین شرکت خودروساز دنیا دارد، البته نتیجه دادگاه توییتر می‌تواند بزرگترین عامل برای تصمیم‌گیری‌های آینده ماسک تلقی شود.

منبع: دیجیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایلان ماسک نزدیک به ۷ میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را فروخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..