تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای مشخصات و پوستر شیائومی میکس فولد 2 پیش از معرفی رسمی

شیائومی در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) میزبان یک مراسم بزرگ در چین خواهد بود؛ رویدادی این کمپانی در آن از گوشی تاشو میکس فولد 2 رونمایی می‌کند. حالا پوستر و مشخصات این دستگاه افشا شده‌اند.

اگر ابتدا سراغ پوستری که از میکس فولد 2 منتشر شده برویم، با نمای واضحی از طراحی پشت این گوشی تاشو مواجه می‌شویم و می‌بینیم که این مدل در مقایسه با نسل قبلی از طراحی متفاوتی برخوردار است؛ طوری که چینش سه‌گانه و افقی این گوشی سه دوربین بهینه‌شده توسط لایکا و یک فلش LED را در خود جای داده است.

همچنین با استناد به پوستر چنین به نظر می‌رسد که لبه سمت راست آن جایگاه کلید‌های تنظیم صدا و پاور است. ظاهرا حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در همین کلید پاور تعبیه شده باشد.

مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2

طبق مشخصات تایید نشده‌ای که اخیرا توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، گوشی تاشوی آتی شیائومی احتمالا دارای نمایشگر بیرونی 6.56 اینچی امولد ساخت سامسونگ خواهد بود که از وضوح تصویر +HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره می‌برد.

نمایشگر داخلی آن نیز یک پنل تاشوی اولد اکو 2 با اندازه 8.02 اینچ خواهد بود که از وضوح تصویر 2.5K و نرخ‌ تازه‌سازی 120 هرتزی به همراه UTG و دوربین زیر نمایشگر برخوردار است.

گمان می‌رود مجموعه دوربین‌های پشتی نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی 2 برابری را شامل شوند. با این حال هیچ‌گونه اطلاعاتی از دوربین سلفی این مدل موجود نیست.

اطلاعات تاییدنشده تازه از شیائومی میکس فولد 2

در بخش سخت‌افزار نیز میکس فولد 2 مجهز به یک تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود که احتمالا توسط رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی همراهی خواهد شد. ظرفیت باتری این گوشی نیز 4500 میلی‌آمپر ساعت ذکر شده که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین گفته شده که این گوشی در هنگام عرضه MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را روی خود خواهد داشت. طبق ادعای منبع این اطلاعات، میکس فولد 2 در حالت باز ضخامتی برابر 5.4 میلی‌متر و در حالت بسته برابر 11.2 میلی‌متر دارد. وزن دستگاه نیز 262 گرم عنوان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای مشخصات و پوستر شیائومی میکس فولد 2 پیش از معرفی رسمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..