تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در جریان یک تصادف

سرهنگ امیر مختاری،فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در ابتدای جاده جنت آباد بلافاصله ماموران گشتی فرمانده انتظامی قائم (عج) جهت بررسی صحنه به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در ادامه با حضور مأموران در صحنه تصادف، در بازرسی از یکی از خودروها تعداد ۳۲۸ هزار و ۵۴۰ نخ سیگار فاقد مجوز و قاچاق کشف و متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ مختاری اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کل محموله ۲ میلیارد ریال اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در ادامه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

سرهنگ مختاری از شهروندان خواست، موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام تا مأموران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در جریان یک تصادف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..