تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش موثر خبرنگاران در پیشرفت اردبیل/ سرمایه گذاری 9 هزار میلیاردی در استان محقق شده است

ساعت: 22:22 منتشر شده در مورخ: 1401/05/19 شناسه خبر: 1889093

استاندار اردبیل گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در ریل گذاری مسیر پیشرفت استان اردبیل در تمامی ابعاد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ،سید حامد عاملی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران سبلان ما بمناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها نقش بسزایی در ریل گذاری مسیر پیشرفت وتوسعه استان اردبیل در تمامی ابعاد دارند

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و حیاتی در سراسر جهان دارند افزود: استان اردبیل در جهت جلب مشارکت عمومی در حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی نیازمند فعالیت جدی و برنامه ریزی شده در رسانه ها است.

استاندار اردبیل گفت: رسانه های ارزشی نقش مضاعفی در تبیین آرمان ها انقلاب اسلامی دارند و  انتقال اهداف ترسیم شده در قالب های خاص هنری به نسل های امروز یکی از رسالت های سنگین است.

وی تصریح کرد: عدم حذف ترجیحی یکی از خطرات بزرگی بود که کشور را به سمت پرتگاه هدایت می کرد و متاسفانه علیرغم هشدار کارشناسان اقتصادی دولتهای قبلی در این مورد بی اعتنایی کردند.

عاملی تاکید کرد: طبق قولی که با برنامه ریزی های انجام شده داده بودیم باید در استان اردبیل سالانه  9 هزار میلیارد سرمایه گذاری اتفاق می افتاد تا فاصله  اردبیل با دیگر استانها در تولید ناخالص داخلی پوشش داده می شد؛ در یکسال گذشته بیش از این ارقام  محقق شده و کارنامه  قابل دفاعی داریم که در هفته دولت بصورت مستند ارایه خواهیم کرد.

دشمن شناسی و روشنگری رسالت فعالان رسانه است

شکور عبدی نیز در حاشیه بازدید از پایگاه خبری سبلان ما  اظهار داشت: فعالان رسانه رسالت خطیری در جهاد تبیین دارند چراکه با تولیدات فاخر و اثر گذار خود می توانند بر مخاطبان تاثیرگذاشته و در ترویج ارزش های اسلامی و دینی نقش آفرینی کنند.

وی به ترویج ارزش های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: پایگاه خبری سبلان ما با پوشش برنامه های مربوط به دفاع مقدس به ویژه محافل شهدایی و یادواره به خوبی توانسته در این عرصه نقش آفرینی کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در عرصه جنگ نرم از افسران این جنگ محسوب می شوند چراکه با دشمن شناسی و روشنگری در خنثی کردن توطئه های دشمنان تلاش می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش موثر خبرنگاران در پیشرفت اردبیل/ سرمایه گذاری 9 هزار میلیاردی در استان محقق شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..