تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 برای PS4

5/5 - (2 امتیاز)

بازی Jurassic World Evolution 2 دنباله مورد انتظار شبیه‌ساز مدیریت سرزمینی است که دایناسورها در آن زندگی می‌کنند و همراه با برخی از ارتقاهای مهم در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بازی از یک کمپین داستانی بسیار عالی بهره برده است و می‌توانید رویکرد جدیدی را در آن تجربه کنید. این بازی توسط اعضای بازیگران فیلمی به همین نام روایت شده است و می‌تواند تنوع بهتری از دایناسورها را در پارک ژوراسیک برای شما داشته باشد. این سری روایتی عالی در جهانی متفاوت دارد و قرار است که زیبایی‌های گرافیکی و جلوه‌های ویژه محیطی نسبت به نسخه اولیه بازی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود، بیشتر باشد.

Jurassic World Evolution 2 PS4-OPOISSO893

ID: CUSA27321; Update v1.12 + BACKPORT + Full DLC Pack

دانلود-بازی-Jurassic-World-Evolution-2

در این بازی می‌توانید داستان هر دایناسور را دنبال کرده و آن‌ها را در یک سرزمین بزرگ مدیریت کنید. مدیریت در این بازی به‌شکل یک شبیه‌ساز تمام عیار جلو خواهد رفت و هر لحظه ممکن است که چالش‌های متنوعی را در بازی تجربه کنند. سازندگان کاملا امیدوارانه با این نسخه رفتار کرده‌اند و امید می‌رود که نسخه‌های بعدی هم به همین نسبت خوب جلو بروید.

تصاویر-بازی-Jurassic-World-Evolution-2 تصاویر-بازی-Jurassic-World-Evolution-2 تصاویر-بازی-Jurassic-World-Evolution-2 تصاویر-بازی-Jurassic-World-Evolution-2 تصاویر-بازی-Jurassic-World-Evolution-2 تصاویر-بازی-Jurassic-World-Evolution-2 info

Jurassic World Evolution 2 is the much-anticipated sequel to Frontier’s ground-breaking 2018 management simulation, Jurassic World Evolution, offering an all new narrative campaign voiced by cast members from across the Jurassic World film franchise, exciting new features, four engaging game modes, and an expanded roster of awe-inspiring dinosaurs.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 (or at least FW5.05 in case of using Backported update by OPOISSO893)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..