تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شد

آیین عزاداری نیروهای مسلح قم روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و سومین روز شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ شهید قیام کربلا، در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این آیین تعداد کثیری از نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش حضور داشتند.

این آیین که با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت همراه بود، نیروهای مسلح پس از گردهمایی در شبستان امام (ره) حرم کریمه اهل بیت در قالب دسته سینه زنی و در حالی که گروه موزیک سپاه علی بن ابی طالب (ع) نیز در پیشایش آنها در حرکت بود، به سمت حسینیه امام خمینی(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب قم حرکت و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید عهد و میثاق نمودند.

آیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شدآیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه نیروهای مسلح استان و این فرزندان راستین امام و انقلاب با تشکیل این اجتماع عشق و ارادت خود را به ولایت اظهار کردند گفت: هدف از عزاداری برای سیدالشهدا (ع) رسیدن به تعالی، تکامل و ترقی جامعه است.

حجت‌الاسلام سید حسن اکبری همچنین خاطرنشان کرد: برپایی دسته عزاداری نیروهای مسلح در دوازدهمین روز ماه محرم، از یک قدمت ۳۰ ساله برخوردار است، در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این آیین برگزار نشد، اما امسال با هماهنگی که با دفتر مقام معظم رهبری انجام شد، یک بار دیگر شاهد حرکت این نیروها در صفوفی منظم و منسجم هستیم.

انتهای پیام./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین سوگواری نیروهای مسلح استان قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..