تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی رسانه اسرائیلی از تهدید دبیر کل حزب‌الله لبنان

به گزارش ایکنا، به نقل از القدس العربی،‌ روزنامه اسرائیل هیوم در مطلبی به قلم عوديد غرانوت نوشت: تهدیدات حسن نصرالله مبنی بر اقدام علیه تأسیسات اسرائیلی در صورت عدم تضمین تمام حقوق لبنان در زمینه تولید گاز، منجر به تسریع ارتباطات بین اسرائیل و لبنان از طریق میانجی آمریکایی شد تا اینکه قبل شروع عملیات اکتشاف گاز،‌ در مورد مرزهای دریایی به توافق برسند.  

در ادامه مطلب این روزنامه اسرائیلی آمده است:‌ یک منبع نزدیک به حزب‌الله گفته است که اگر چه این گروه در مذاکرات بین اسرائیل و لبنان شرکت نکرده و این کار را به نمایندگان دولت لبنان واگذار کرده است،‌ اما تنها به گزارش‌هایی که درباره توافق منتشر می‌شود، بسنده نکرده و سند نهایی را قبل از تصویب بررسی خواهد کرد.

اسرائیل هیوم با اشاره به اینکه اسرائیل تهدیدهای حزب‌الله را ساده نمی‌گیرد،‌ می‌افزاید: هفته گذشته کابینه امنیتی اسرائیل با حضور اعضای ارشد دستگاه امنیتی در این خصوص بحث و گفت‌وگو کرد و همگان بر این باور بودند که حزب‌الله به هیچ وجه شباهتی به جهاد اسلامی ندارد؛ نه از نظر حجم عظیم موشک‌هایی که در اختیار دارد و نه حیث برد و دقتی که این موشک‌ها از آن برخوردار هستند.

نویسنده روزنامه اسرائیلی در پایان می‌گوید: مسئله این است که هیچ‌کس مطمئن نخواهد بود دبیر کل حزب‌الله لبنان تحت تأثیر جنگ سال 2006 قرار دارد و بار دیگر به جنگ با اسرائیل وارد نخواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی رسانه اسرائیلی از تهدید دبیر کل حزب‌الله لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..