تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی ۱۶ زندانی مالی مشکین شهری با کمک یک خیر

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد توسط یکی از خیران شهرستان مشکین شهر استان اردبیل به کانون گرم خانواده بازگشتند.

آزادی زندانیانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو گفت: به احترام ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان در دشت نینوا، طی مراسمی در زندان مشکین شهر با همت یکی از خیران این شهرستان، موجبات آزادی ۱۶ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد فراهم شد و این مددجویان به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

بیشتر بخوانید:  رهایی ۳۴۰ زندانی غیرعمد در اصفهان با کمک هیئت‌های مذهبی

گفتنی است هم اکنون نزدیک به ۱۱ هزار نفر زندانی جرایم غیرعمد در کشور داریم که چشم انتظار یاری خیران برای بازگشت دوباره به جامعه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی ۱۶ زندانی مالی مشکین شهری با کمک یک خیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..