تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردیس "هوشنگ ابتهاج"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سردیس هوشنگ ابتهاج که قرار بود روز تولدش رونمایی شود، قبل از مراسم چهلمین روز درگذشتش در خانه نیما یوشیج رونمایی می‌شود.

سازمان زیباسازی شهر تهران از سردیس استاد فقید، هوشنگ ابتهاج که ساخت آن از دو ماه پیش و قبل از درگذشت ایشان آغاز شده در خانه نیما یوشیج رونمایی می کند.

این اقدام در پی سیاست‌های این سازمان در تکریم از مفاخر و اساتید در زمینه‌های مختلف انجام شده و به زودی ساخت سردیس مرحوم هوشنگ ابتهاج به پایان می رسد.

طرح پیشنهادی این سردیس را استاد مرتضی آرین می‌سازد که تا یک ماه دیگر و پس از پایان ساخت در یکی از مکان های پیشنهادی نصب می شود.

گفتنی است قرار بود این سردیس همزمان با روز تولد استاد ابتهاج در ششم اسفند رونمایی شود اما متاسفانه با درگذشت این شاعر بزرگ، طی مذاکراتی که با خانواده ابتهاج انجام شده، قرار است پیش از فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت استاد، این سردیس در خانه نیما یوشیج رونمایی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردیس "هوشنگ ابتهاج" »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..