تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش بیمه اجتماعی با ماهی ۵۰ هزار تومان

روستاییان، کشاورزان، عشایر و کارگران فصلی و صنایع دستی با پرداخت حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، فاتحی‌نژاد در جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه دولت موظف تامین بیمه اجتماعی برای همگان است افزود: از سال ۸۴ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف حفظ کرامت و تامین آتیه این عزیزان تاسیس شد.

فرماندار قرچک بازه سنی زنان برای این پوشش بیمه‌ای را بین ۱۸ تا ۴۵ و برای مردان ۱۸ تا ۵۰ سال عنوان کرد و افزود: همه افرادی که در روستا‌ها زندگی می‌کنند، کشاورزانی که در شهر ساکن هستند، شاغلان بخش دام، منابع طبیعی، رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر، قالیبافان، کارگران فصلی، فعالان حوزه صنایع دستی و مشاغلی از این قبیل می‌توانند در این صندوق بیمه شوند.

وی افزود: متقاضی بیمه روستایی باید ۱۵ درصد درآمد خود را به عنوان حق‌بیمه پرداخت کند که ۱۰ درصد آن سهم دولت و ۵ درصد باقی مانده سهم بیمه‌شده است که در صورت بروز رخدادهایی، چون خشکسالی، حوادث غیرطبیعی، دولت ۵ درصد مابقی حق بیمه را نیز پرداخت خواهد کرد.

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه تعهدات این بیمه نامه بازنشستگی، از کار افتادگی، و مستمری فوت را شامل می‌شود تصریح کرد: مبلغ پرداخت حق بیمه عضویت در این صندوق حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان است که افراد می‌توانند به صورت ماهانه و یا در فواصل ۳ماهه،۶ماهه و یا سالیانه پرداخت کنند.

فرماندار قرچک اظهار کرد: از مزایای این بیمه، قابلیت نقل و انتقالات و تجمیع سوابق از این صندوق یا به این صندوق است

گفتنی است برای ثبت نام، متقاضی باید با همراه اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی خود و افراد تحت تکفل، یک قطعه عکس ۳ در ۴، تاییدیه محل سکونت و تأییدیه مشاغل برای رانندگان و باربری‌ها به تعاونی‌های روستا، عشایر و دهیاری‌ها مراجعه نمایند.

قابل ذکر است که تاییدیه محل سکونت را می‌توان از دهیاری و شورای روستا، شرکت تعاونی روستا و عشایر، صنف رانندگان حمل و نقل و مسافربری، جهاد سازندگی، شورای صنفی و یا با دفترچه دام دریافت کرد.

جلسه‌ی ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر صبح روز چهارشنبه ۱۹ مرداد و با ریاست فاتحی‌نژاد فرماندار و حضور کهتری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران، حبیبی معاون فرماندار، قیصرپناه بخشدار و سایر اعضاء برگزار شد./ رسول خیرگو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش بیمه اجتماعی با ماهی ۵۰ هزار تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..