تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۱۲۷۳ نظارت بهداشتی در قم

سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد:در قالب طرح تشدید نظارت های بهداشتی در دهه اول محرم ۷۶۱ مورد بازدید از مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، محل‌های برگزاری عزاداری و ۵۱۲ مورد بازدید از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی انجام شده است.

او اضافه کرد: ۳۰۸ مورد از این نظارت‌ها به‌صورت بازدید مشترک با سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان تبلیغات، هلال احمر، رابطین موکب‌ها و حسینیه‌ها بود.

محبی بیان کرد: یک هزار و ۵۷۷ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل، ۷۳ مورد نمونه‌برداری از آب، ۶۵۶ مورد کلرسنجی و ۳۵ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی از نذورات توزیع شده نیز در این نظارت‌ها توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده است.

او ضمن قدردانی از مشارکت همیاران سلامت حرم مطهر، جمکران و نیز هیئات مذهبی، گفت: ۵۰۰ نفر به‌عنوان همیار سلامت برای آموزش و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌ها در حین مراسم‌ها آموزش داده شده و در طول مراسم فعالیت داشته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۱۲۷۳ نظارت بهداشتی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..