تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه کتابخوانی نماز «عبادت احرار» در لرستان برگزار می‎شود

مسابقه کتابخوانی نماز «عبادت احرار» در لرستان برگزار می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان،  حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به فراخوان مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «عبادت احرار»، گفت: دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز از کتاب نماز در سیره و سخن امام حسین(ع) با عنوان «عبادت احرار» به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین استاد سید جواد بهشتی و انتشارات ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نو، کم حجم بودن و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته‌بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد، افزود: این مسابقه به صورت سراسری تا پنجم مهر ماه امسال مصادف با ۳۰ صفر، سالروز شهادت امام رضا(ع) در همه استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب در قالب نسخه الکترونیکی و فیزیکی اقدام کنند.

حجت‌‌الاسلام چراغی همچنین با بیان اینکه آزمون مسابقه به‌صورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی افزود: نتایج مسابقه ۲۲ مهر مصادف با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه کتابخوانی نماز «عبادت احرار» در لرستان برگزار می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..