تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان رویداد «ایده شو» با موضوع روش‌های هوشمند کاهش مصرف انرژی

فراخوان رویداد «ایده شو» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رویداد «ایده شو» با موضوع روش‌های هوشمند کاهش مصرف انرژی سی‎ام مردادماه جاری از ساعت 9 تا 12 با روش‌های مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

مهلت ارسال ایده‌ها تا 28 مردادماه است و محورهای موضوعی این رویداد نیز عبارت از: بحران کمبود آب و برق، چگونه آب و برق بهینه‌تری مصرف کنیم؟ راهکارهای بهبود مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در پیک بار، راهکارهای افزایش همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی در کاهش پیک بار هستند.

از مزایای شرکت در این رویداد می‎توان به اعطای جوایز ارزنده به ایده‌های برتر، عضویت در مرکز رشد، حمایت از ساخت و تولید ایده‌های برتر اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد «ایده شو» می‌توانند برای ثبت‌نام به تارنمای http://www.lstp.ir/  مراجعه کنند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان رویداد «ایده شو» با موضوع روش‌های هوشمند کاهش مصرف انرژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..