تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی 204 شهید کارگر در لرستان

شناسایی 204 شهید کارگر در لرستانعبدالعلی حیدری، جانشین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به چاپ کتاب «یادنامه شهدای کارگر استان لرستان» که بهار سال 1394 از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان منتشر شد، گفت: در آن زمان تنها تعداد 176 شهید کارگر در استان لرستان شناسایی و زندگینامه و وصیت‌نامه این شهدا تهیه و به چاپ رسید.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تعداد شهدای کارگر لرستان به 204 نفر رسیده است که این شهدا در قالب کتاب «شهدای کارگر لرستان» معرفی می‌‏شوند.

حیدری با بیان اینکه شهدای کارگر با دست پینه بسته خود جان شیرین خود را در دفاع از کیان اسلامی و رونق اقتصادی و تولید فدا کردند و اکنون عزت و توسعه اقتصادی کشور اسلامی مرهون خون و ایثار این زحمت‌کشان صادق و فداکار است، ادامه داد: چاپ دوم و ویرایش شده کتاب شهدای کارگر استان لرستان با همکاری کارخانجات و واحده‌های تولیدی استان امسال به چاپ می‌رسد و در کنگره ملی شش هزار و 544 شهید گرانقدر استان با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی 204 شهید کارگر در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..