تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش رهسپار خیمه‌ها در ۱۰ استان کشور

نمایش رهسپار خیمه‌ها اثر کارگردان خوزستانی در ۱۰ استان کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نمایش «رهسپار خیمه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار، نویسنده و کارگردان تئاتر که اجرا‌های خود را در قالب تور نمایشی از استان خوزستان آغاز کرده است تا پایان دهه دوم محرم در ۱۰ استان کشور میزبان مخاطبان خواهد بود. اجرای نمایش رهسپار خیمه‌ها در ۱۰ استان کشور
این نمایش کاری از گروه تئاتر آئین مردم اهواز و با موضوع زائران اربعین حسینی و معرفی شهدای مدافع حرم می‌باشد که با بهره‌گیری از عناصر تعزیه، روایتگر داستان زندگی مرد جنوبی جنگ‌زده‌ای است که بنا دارد برای زیارت اربعین حسینی راهی کربلا شود.

بیشتر بخوانید : اجرای تعزیه واقعه عاشورا در اهواز +عکس

بنا بر این گزارش، علاوه بر استان خوزستان این نمایش در استان‌های همدان، لرستان، قم، مرکزی، البرز، تهران، خراسان رضوی، مازندران و گلستان اجرا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش رهسپار خیمه‌ها در ۱۰ استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..