تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذخیره ۱۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد

شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد مازاد بازار را خریداری و ذخیره کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه بازدید از این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار گفت: این مقدار گوشت مرغ از ۲۹ کشتارگاه سراسر استان خریداری و در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره شده است.

مهرداد مرادمند با اشاره به تولید سالانه ۳۷ میلیون قطعه مرغ در هزار و ۸۵۰ واحد مرغداری گوشتی در سراسر استان اصفهان، افزود: در شرایط کنونی به منظور تامین گوشت مرغ مورد نیاز استان حدود ۷۰۰ تن مرغ زنده روانه کشتارگاه‌ها می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذخیره ۱۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..