تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المانیتور: آمریکا یک سری معافیت‌های تحریمی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را تمدید کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزارت خارجه آمریکا از تمدید معافیت از تحریم‌‎ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش هسته‌ای با ایران خبر داد.

دولت بایدن به اطلاع کنگره آمریکا رسانده که معافیت از تحریم‌هایی را تمدید کرده که اجازه همکاری‌های بین‌المللی با پروژه‌های هسته‌ای غیرنظامی ایران را صادر می‌کند.

بنا بر اعلام دولت آمریکا، این معافیت از تحریم‌ها -که قرار بود این ماه منقضی شوند- به شرکت‌های خارجی اجازه می‌دهند تا فعالیت‌های خاص مرتبط با عدم اشاعه و ایمنی هسته‌ای در ایران را در سایت‌های ایرانی انجام دهند؛ بدون آنکه هدف تحریم‌های ایالات متحده قرار بگیرند.

اعضای کنگره اعلام کرده‌اند که انتظار تمدید این معافیت‌ها را داشتند و وزارت خارجه روز جمعه در این رابطه به قانون‌گذاران اطلاع‌رسانی کرده است.

یک سخنگوی وزارت خارجه روز سه‌شنبه اعلام کرد که آمریکا معافیت تحریم‌هایی را صادر کرده "که شراکت کشورهای ثالث در پروژه‌های مرتبط به عدم اشاعه و ایمنی هسته‌ای در ایران را تسهیل می‌کند".

این سخنگو ادامه داد: این نشانه‌ای مبنی بر حصول تفاهم در بازگشت دوجانبه به اجرای کامل برجام نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المانیتور: آمریکا یک سری معافیت‌های تحریمی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را تمدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..