تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 نماز ظهر عاشورای امسال چشم نواز و افتخار آفرین بود

به گزارش قدس آنلاین، در متن این بیانیه آمده است:

الَّذِینَ إِنْ مَکنَّاهُمْ فِی الأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاةَ

باتفضل الهی هرسال مراسم تکریم از شهدای کربلا و برگزاری عزاداری امام حسین علیه السلام با عظمت بیشتری برگزار می شود و مردم ولایتمدار و محب اهل بیت علیهم السلام با اراده معنوی قوی تری زیر خیمه پر برکت اباعبدالله جمع می شوند و با آل الله همدردی می کنند.

یکی از با ابهت ترین ابعاد این برنامه، اقامه نماز ظهر عاشورا در ایران اسلامی و بخش وسیعی از جهان است که تجلی گاه جهان بینی توحیدی مسلمین و نمایانگر تاسی به سیدالشهداء و اقامه نماز آن امام عزیز در گرماگرم کار زار در میدان جهاد است.

ستاد اقامه نماز از اهتمام و حسن عنایت عزاداران حسینی، هیات ها، مساجد، تکایا ذاکران، رسانه ملی، همکاران در ستاد و علمایی که در اقامه نماز جماعت ظهر عاشورای امسال کارنامه درخشانی به ارمغان آورده اند صمیمانه قدردانی می کند.

نماز ظهر عاشورا امسال چشم نواز و افتخار آفرین برگزار شده است.

صحنه هایی از این رویداد عبادی باشکوه که در جای جای میهن عزیز مشاهده می شود و یا از طریق فضای مجازی و صدا و سیما پخش می گردد، نشانگر معرفت و معنویت سوگواران یکتاپرست و موید اوج عشق و مراتب بندگی و خداپرستی ارادتمندان ثارالله است.

از رسانه ملی انتظار دارد که اقامه نماز و ترویج معارف این فریضه الهی و پخش جلوه‌های اقامه نماز جماعت در مساجد و ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها و کارخانه‌ها را در طول سال در اولویت قرار دهد و در تولید برنامه‌های فاخر هنری به نشر فرهنگ نماز همت گمارد و در جهت تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان با خلاقیت و نوآوری بیشتری در ایجاد انگیزه و معرفت برای اقامه نماز برنامه ریزی کند و همچنین امیدواراست که مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد و حوزه های علمیه با تعامل و همگرایی روز افزون، فضای عبادی جامعه را بیش از پیش رونق بخشند واقامه نماز جماعت را فراگیر کنند. ان شاءالله.

انتهای پیام/

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « نماز ظهر عاشورای امسال چشم نواز و افتخار آفرین بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..