تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ هزار تن جو از مزارع هشترود برداشت شد

 به گزارش رکنا از هشترود، مجید احمدی با اعلام این خبر گفت، امسال در شهرستان هشترود 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت جو دیم قرار گرفته بود  و  بیش از 5 هزار تن جو از این سطح برداشت شد.
وی تصریح کرد، متوسط عملکرد جو دیم در شهرستان هشترود 1500کیلوگرم در هکتار است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود ادامه داد،بیش از 100 دستگاه کمباین کار برداشت جو را در این شهرستان بر عهده دارند. در این رابطه اکیپ‌های برداشت متشکل از کارشناسان مجرب مستقر در مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان بر کار برداشت و تنظیم کمباین‌ها نظارت دارند.

وی افزود، در حال حاضر بیش از 99 درصد برداشت غلات این شهرستان به صورت کاملاً مکانیزه انجام و در آغاز روز به‌منظور جلوگیری از انتشار بیماری گیاهی کلیه کمباین‌ها ضدعفونی می‌شود.
احمدی در پایان خاطرنشان کرد، با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سوخت مورد نیاز کمباین‌ها تأمین و در اختیار کمباین‌داران قرار می‌گیرد تا برداشت به سرعت انجام شود.
 

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ هزار تن جو از مزارع هشترود برداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..